Příběh z praxe – co může způsobit šikana a ponížení učitelky

Tomáš je 18ti letý kluk, který studuje střední školu. Ve třetím ročníku na angličtině Tomáše z neznámého důvodu učitelka několikrát ponížila, shodila jeho práci a Tomáš začal mít před každou hodinou stres. Napřed to byly bolesti břicha, velké pochybnosti o sobě, zda je v něm něco špatně a otázky, proč se k němu takhle chovala..

Stres se začal stupňovat. Nebyl schopný říct při hodině souvisle větu, zadrhával se, přidalo se pocení rukou a později už to ráno, kdy měla být angličtina, začal mít střevní potíže. Třásly se mu ruce a začal se postupně předmětu vyhýbat. Došlo to tak daleko, že propadl a doma vše začal řešit s rodiči, kteří se mu v tom snažili pomoci.

Nastoupil znovu do třetího ročníku, kde byla jiná učitelka, ale pocity přetrvávaly, proto se objednal ke mně na Kineziologii One Brain.

S angličtinou jako takovou problém neměl, na dovolené ji používal běžně, ale ve škole neřekl nic, nešlo to.

Pracovali jsme na tom, abychom odbourali strach a nervozitu spojenou z angličtinou, a aby Tomáš cítil větší klid, uvolnění a sebedůvěru.

Po prvním odbloku se Tomáš cítil mnohem lépe. Třes v rukou ustal, nebyl tolik ve stresu, dokonce zvládl i zkoušení a po roce měl jinou známku než 5. Celkově byl klidnější a více si věřil.

Pokračovali jsme tedy v tématu dále a téma dalšího odbloku bylo, abychom odbourali pocity, které přetrvávají, najít jejich prvotní příčinu a posílit sebedůvěru.

V odbloku jsme čistili zážitek z jeho čtyř let. Tomáš byl ve školce u oběda a potřeboval čůrat. Učitelka ho nepustila a řekla mu, že dokud nedojí koprovou omáčku, neodejde. Tomáš koprovku nesnášel, s každým soustem mu bylo hůř a hůř a do toho už nemohl vydržet. Seděl tam, cítil naprostou bezmoc, vztek, nebyl tam nikdo, kdo by mu pomohl. Nakonec se sebral a utekl na záchod, i přesto, že věděl, že bude zle.

Přetrvávaly v něm velké pocity bezmoci, vzteku, nepochopení a ty se znovu vynořily právě v souvislosti s angličtinou.

Toto jsme vyčistili, a když Tomáš přišel na třetí sezení, byl naprosto v pohodě. Žádný stres, třes v rukou, na hodinách komunikuje, nevadilo mu zkoušení u tabule a celkově se cítí mnohem klidnější a sebevědomější. Celkově byl šťastnější a spokojenější, což vnímali i rodiče a okolí.

Nyní Tomáš chodí pravidelně na Access Bars, abychom posílili, co je potřeba a naopak mohlo odejít to, co už nepotřebuje, co ho tíží, a aby se zkrátka cítil lépe.

Něco málo o Kineziologii One Brain

Předností této metody je, že řeší příčinu problémů, nikoliv pouze jejich následky.

S čím vším dokáže Kineziologie pomoci a na podrobnější informace o této metodě, se můžete podívat zde na mých stránkách >>>.

Pár informací o Access Bars

Tato metoda je také vhodná pro každého, kdo nechce procházet „klasickou“ terapií a nořit se do hlubin svého podvědomí a procházet minulost.

Je to velmi jednoduchá a přitom účinná metoda, která uvolňuje z našeho těla a mysli všechny myšlenky, pocity, emoce, energetické bloky, které nás zcela zbytečně omezují.

Jak probíhá terapie s Access Bars a jak nám může pomoci si můžete přečíst zde na mých stránkách >>>.

Pokud vás článek zaujal a pokud i vás zajímá seberozvoj, Kineziologie One Brain a přístup k dětem, jelikož v dětství téměř vše začíná, ráda vás přivítám v mé uzavřené skupince Respektující rodičovství – cesta k dětské duši, kde pro vás tvořím hodnotný obsah zdarma a naleznete zde mnoho inspirace.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *